איך לבחור מתנה לחג?

חגי תשרי מביאים איתם לא רק חופשים, אלא גם לחץ סביב הצורך לקנות מתנות לכל המשפחה. איך תעשו את זה נכון? הכנו עבורכם מדריך עם חמש עצות שימושיות.

  1. אל תשכחו מי מקבל את המתנה

כשאתם קונים מתנה למישהו אחר, בין אם מדובר בבן או בת זוג, או בבני משפחה אחרים, חשוב לזכור שהמתנה צריכה לקלוע לטעם של מקבל או מקבלת המתנה, ולאו דווקא לטעם שלכם. לכן, שימו את עצמכם בנעליים שלהם וחשבו – מה ישמח אותם ויגרום להם אושר.

  1. הסוף להתרוצצות בקניונים

התקופה האחרונה לא הפכה את הקניות לקלות יותר, לאור העובדה שהקורונה איתנו, והבילוי בקניונים הפך לכזה שכולל מדידת חום ומסיכות. לכן, אחת הדרכים היותר פשוטות לרכישת מתנות לחג היא רכישה דרך אתר אינטרנט שמספק שלל אפשרויות למתנות לחג.

  1. תרמתם?

אנשים אוהבים לדעת שחלק מהמתנה שלהם עוזרת לעשות טוב לאנשים אחרים. כך למשל, 10% מההכנסות של ישראלים טובים נתרמות לעמותות שונות.

  1. ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

אם אתם מתלבטים לגבי המתנה המתאימה ביותר, זכרו שאתם יכולים לרכוש גיפט קארד שמאפשר למקבל או מקבלת המתנה לבחור במה שהם הכי רוצים לקבל. לרכישת גיפט קארד של ישראלים טובים לחצו כאן >>>

  1. אל תתמקדו רק בחג

לפעמים כשאנחנו מחפשים מתנה לחג, אנחנו מתמקדים במתנות שיתאימו לרוח התקופה. יחד עם זאת, כדאי לפעמים לחשוב גם לטווח הארוך יותר, ולחפש מתנה שיכולה להתאים גם לאחר החגים. זכרו שהרבה פעמים לאנשים לוקח זמן לממש את המתנה.

והכי חשוב: אל תשכחו לצרף ברכת חג שמח!